Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/tuningro/public_html/common/connect.php on line 2
About Us :: Despre noi :: 0733TUNING
0733tuning
Totul despre
0733tuning
Accesorii Tuning BMW & MINI

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/tuningro/public_html/common/functions.inc.php on line 74

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/tuningro/public_html/common/functions.inc.php on line 76
0733TUNING este o firma specializata in importul si comercializarea pieselor si elementelor de tuning pentru marcile BMW si Mini Cooper.

About Us


Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/tuningro/public_html/common/functions.inc.php on line 74

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/tuningro/public_html/common/functions.inc.php on line 76
Bun venit pe 0733TUNING.ro

Grupul BMW este unul dintre cei mai de succes producatori de masini din lume, desi, nu si cel mai mare. Marca si emblema BMW sunt bine cunoscute aproape oriunde. În prezent compania este o adevarata corporatie multinationala.

Inceputurile

Povestea a început cu aproape trei sferturi de veac în urma, în 1916, nu cu masini sau motociclete, ci cu motoare de avioane. Acestea sunt originile emblemei faimoase în întreaga lume, reprezentând o elice ce se învârte pe un cer albastru.
Compania initiala, Bayerische Flugzeugwerke AG (Industria Bavareza de Avioane) a fost înfiintata în Munchen de Franz-Josef Popp si Max Friz. Popp era Director General, iar Friz era Proiectant Sef.
Doi ani mai târziu, numele companiei s-a schimbat în Bayerische Motoren Werke AG (Industria Bavareza de Automobile) de unde deriva, de fapt, si initialele BMW.

Primele realizari

Primele produse realizate de BMW au fost motoarele de avioane cu 6 cilindri proiectate de Fritz. Acestea s-au dezvoltat ulterior în motoare cu 12 cilindri V12 care s-au bucurat de o performanta si fiabilitate rasunatoare.
Î n 1919, recordul mondial de altitudine a fost atins cu un avion cu motor BMW. Tot motoare BMW s-au folosit si pentru cursele aeriene dintre Europa si Persia (Iran-ul de astazi) din 1924 si Africa de Sud din 1926.

O Noua Directie

Acest motor a fost predecesorul clar al modelelor de astazi, avand doi cilindri opusi într-un cadru de tuburi gemene. BMW a produs primele motociclete din lume cu chiulasa din aliaj usor, proiectate de Rudolf Schieicher. Sase ani mai târziu, de la acest tip de motociclete s-a ajuns la realizarea unei masini de curse care a doborât recordul mondial de viteza.

Prima masina

Intrarea grupului BMW în productie s-a produs în 1928 când BMW a preluat o alta companie germana, Fahrszenwerk Eisenach, care intrase în serioase probleme financiare si care construise masini înca din 1896.
În momentul preluarii acestei companii, principalul produs realizat de BMW era o masina mica britanica - Austin 7 - realizata sub licenta. Din punct de vedere al performantelor aceasta masina s-a bucurat de un adevarat succes. Modelul de productie standard, a câstigat Raliul Alpin International la prima încercare.
Mai mult chiar, succesul repurtat în vânzari a permis grupului BMW sa supravietuiasca crizei mondiale ce a urmat caderii bursei de pe Wall Street din octombrie 1929. În aceasta perioada, o masina mica la un pret redus constituia mijlocul principal de transport.

Dezvoltarea gamei

Lansarea primului model complet nou al BMW s-a produs în 1933 o data cu realizarea primului model cu sase cilindri 303, conceput pentru amatorii de viteza, eleganta si prestigiu de la o masina mica si economica.
Succesul modelului 303 a determinat introducerea rapida a unei întregi serii de modele 319, 320, 328 si 329. Modelul 328 cu doua locuri a fost cea mai cautata masina sport din acele timpuri, iar astazi acesta constituie o piesa foarte populara între colectionari.



Reconstruirea Companiei

Cel de-al Doilea Razboi Mondial a determinat oprirea productiei de masini, motiv pentru care uzina din München s-a axat pe producerea de motoare de avioane, inclusiv a primului motor cu reactie din lume.
Prima masina realizata dupa razboi nu s-a bucurat de succes. Este vorba despre modelul 501, lansat în 1951. Atât linia, cât si tehnologia acestui model erau extrem de conservatoare si, pâna în 1954, vânzarile anuale au continuat sa ramâna sub 4000. Din cauza scaderii vânzarilor si a consecintelor razboiului, ani de zile BMW s-a confruntat cu o criza serioasa de fonduri. Nici chiar productia de succes, sub licenta, a masinii italienesti Isetta nu a ajutat la îmbunatatirea situatiei financiare a BMW.
Î n 1959, BMW a fost în pericol de a fi preluat de Daimler Benz. În cele din urma, preluarea a esuat. Un pachet de 65% din actiuni a fost preluat de Dr Herbert Quandt, principalul responsabil de schimbarea situatiei financiare a companiei.
Dr Quandt a avut o influenta aparte asupra politicii de produs odata cu lansarea modelului de dimensiuni medii BMW 1500 în 1961 care a devenit unul dintre cele mai bine vândute. Vânzarile modelului 1500 si ale versiunii 1800 cu motor de capacitate mai mare au determinat obtinerea unei cifre de afaceri din vânzari de 1 miliard marci germane.



Expansiunea

In anii 1960, BMW si-a dezvoltat o strategie de piata de tip ‘nisa’ având drept scop completarea unei mici lacune ale pietei. Segmentul de piata atacat de BMW a fost spatiul creat între masina de familie pentru masele largi de populatie si masina foarte mare, foarte scumpa pentru oficiali.
Î n prezent, aceasta piata cuprinde un segment clar definit în care gama moderna a produselor BMW de calitate superioara, formata din masini puternice si bine dotate, berline, break, sport si utilitare, se încadreaza perfect si în care fiecare produs aduce o serie de inovatii
.
BMW si Produsele sale

Dupa 86 ani sau chiar mai mult de dezvoltari dinamice, BMW este unul dintre cei mai faimosi producatori din lume de masini exclusive si singurul producator de motoare de avioane si motociclete pe lânga automobile. Cititorii celor mai mari reviste auto din Europa au votat cel mai adesea masinile BMW, de la seria 3 pana la seria 7, ca fiind cele mai bune masini din lume pe segmentele corespunzatoare de piata.


Inapoi

© 2009 0733TUNING.ro - All rights reserved